12 Δεκ 2021 12.500 επισκέπτες έδωσαν το «παρών» στην FOODTECH 2021
Η μεγάλη έκθεση Τεχνολογίας και Εξοπλισμού για τον κλάδο Τροφίμων και Ποτών επέστρεψε δυναμικά και covid-free, συγκεντρώνοντας συνολικά 12.500 χιλιάδες επαγγελματίες του κλάδου.
Με 12.500 επισκέπτες, 200 διεθνείς αγοραστές και 120 Έλληνες και ξένους εκθέτες, η 2η FOODTECH επέστρεψε δυναμικά και σε Covid-free συνθήκες, από τις 12-15 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo, αποτελώντας και πάλι το κέντρο καινοτομιών και τεχνολογικών εξελίξεων για τον κλάδο της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών. Η παρουσία σημαντικών διεθνών αγοραστών, τα ποιοτικά b2b meetings ανάμεσα σε εκθέτες και επισκέπτες και το υψηλό οργανωτικό επίπεδο τόσο της έκθεσης όσο και των παράλληλων εκδηλώσεων οδήγησαν στη μεγάλη επισκεπτική και εμπορική επιτυχία της.
Στα δύο Halls όπου αναπτύχθηκαν τα περίπτερα των 120 εκθετών ξεχώρισαν η καινοτομία, η ρομποτική και οι έξυπνες τεχνολογίες, με εντυπωσιακά μηχανήματα και εφαρμογές που βοηθούν στην βελτίωση και αυτοματοποίηση της γραμμής παραγωγής μίας επιχείρησης, να τραβούν τα βλέμματα των επισκεπτών. Mε στόχο να εδραιώσει ακόμη περισσότερο το διεθνές brand της, η FOODTECH 2021 προσέλκυσε 200 ποιοτικούς και σημαντικούς ξένους αγοραστές από αγορές – στόχους από ολόκληρο τον κόσμο, οι οποίοι και τις τέσσερις ημέρες της έκθεσης, πραγματοποίησαν περισσότερα από 600 προγραμματισμένα b2b meetings με εκθέτες.
Σημαντικά οφέλη από την συνδιοργάνωση με ARTOZA
Η παράλληλη διοργάνωση με την ARTOZA, τη μεγαλύτερη και σημαντικότερη έκθεση Αρτοποιίας και Ζαχαροπλαστικής στα Βαλκάνια, ανέδειξε τις σημαντικές συνέργειες και τα πολλαπλά οφέλη που προέκυψαν για τους εκθέτες και τους επισκέπτες. Συγκεκριμένα, έδωσε την ευκαιρία στους ιδιοκτήτες και τα στελέχη των παραγωγικών και εμπορικών επιχειρήσεων του κλάδου, παράλληλα με τις τεχνολογικές εξελίξεις για την παραγωγή & τη συσκευασία των τροφίμων που ανακάλυψαν στην FOODTECH, να έρθουν σε επαφή με εταιρείες leader του κλάδου της Aρτοποιίας και της Ζαχαροπλαστικής και να κλείσουν εμπορικές συμφωνίες.
Το Industry 4.0 στο επίκεντρο των special events
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν για τέσσερις ημέρες, σε ειδικά διαμορφωμένο stage ενημερωτικά Workshops & Seminars από experts του κλάδου και στελέχη της αγοράς, τα οποία πραγματεύτηκαν τα πιο επίκαιρα ζητήματα που απασχολούν το f&b industry και θέματα που έχουν αναδειχτεί στην μετά covid εποχή. Παράλληλα, όλες οι νέες τάσεις στο κρεοπωλείο, σύγχρονοι εξοπλισμοί και τεχνικές πρωταγωνίστησαν μεταξύ άλλων και τις τέσσερις ημέρες των FOODTECH Meat Lab. Σε ειδικά διαμορφωμένο stage, κορυφαίοι επαγγελματίες, experts του κλάδου, φορείς και στελέχη της ελληνικής αγοράς κρέατος μοιράστηκαν την τεχνογνωσία τους, ανέλυσαν φλέγοντα θέματα και πραγματεύτηκαν τα πιο επίκαιρα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο, μέσα από καίριες παρουσιάσεις και επιδείξεις.