19 Ιούλ 2023 GLOBAL PACK & FOODTECH: έρχεται το σημαντικό εκθεσιακό δίδυμο
GLOBAL PACK και FOODTECH δίνουν ραντεβού, 11-13 Νοεμβρίου 2023, με χιλιάδες στελέχη από όλους τους κλάδους της βιομηχανίας ανάπτυξης προϊόντων. Πάνω από 300 εταιρίες, leaders της αγοράς, θα βρίσκονται στο Metropolitan Expo για να παρουσιάσουν, σε επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, σύγχρονες τάσεις και καινοτομίες για τη συσκευασία, και τεχνολογίες αιχμής για την παραγωγή και επεξεργασία τροφίμων και ποτών, στοχεύοντας σε κερδοφόρες εμπορικές συμφωνίες.
GLOBAL PACK: Η νέα έκθεση για τη συσκευασία με διεθνή εμβέλεια
Η GLOBAL PACK θα φιλοξενήσει ολόκληρη την αλυσίδα προϊόντων συσκευασίας, από υλικά, πρωτοποριακές τεχνολογίες και αυτοματισμούς, μέχρι καινοτόμα προϊόντα επεξεργασίας και αποδοτικό εξοπλισμό για την αποθήκευση και διακίνηση προϊόντων.
Ιδιοκτήτες και στελέχη από κλάδους όπως εκείνοι των Τροφίμων και Ποτών, Καλλυντικών και Φαρμακευτικών ειδών και Βιομηχανικών & Οικοδομικών υλικών αναμένεται να επισκεφθούν την έκθεση προκειμένου να γνωρίσουν από κοντά εταιρίες που παράγουν ή εμπορεύονται προϊόντα & υπηρεσίες στις κατηγορίες: Μηχανήματα Συσκευασίας, Υλικά Συσκευασίας, Εκτυπώσεις – Ετικέτες, Δευτερογενής Συσκευασία, Αυτοματισμοί – Ρομποτικά συστήματα, Αποθήκευση – Διακίνηση.
FOODTECH: Έκθεση Τεχνολογίας & Εξοπλισμού για τον κλαδο τροφίμων & ποτών
Η FOODTECH αποτελεί μία έκθεση 100% στοχευμένη στη βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών και ειδικά στις τεχνολογίες παραγωγής, επεξεργασίας, αποθήκευσης και διακίνησης προϊόντων. Ιδιοκτήτες και στελέχη από όλο το φάσμα των επιχειρήσεων του κλάδου την επισκέπτονται για να βρουν καινοτόμα προϊόντα, υπηρεσίες και λύσεις, ώστε να βελτιώσουν, να αναπτύξουν και να αυτοματοποιήσουν τη γραμμή παραγωγής της επιχείρησής τους. Στην έκθεση συμμετέχουν εταιρίες που παράγουν ή εμπορεύονται προϊόντα ή υπηρεσίες στις κατηγορίες: Mηχανήματα επεξεργασίας, Food safety, Αυτοματισμοί – Ρομποτικά συστήματα, Α’ ύλες παραγωγής, Εφοδιαστική αλυσίδα, Branding & Consulting.
Πάνω από 5.000 B2B Meetings
Με στόχο οι δύο εκθέσεις να ανοίξουν στους εκθέτες νέους εμπορικούς δρόμους σε διεθνείς αγορές, η διοργανώτρια εταιρία έχει διαμορφώσει ένα πρόγραμμα προσέλκυσης 350 σημαντικών αγοραστών από τα Βαλκάνια, τη Μέση Ανατολή, τη Βόρειο Αφρική και άλλες χώρες. Οι buyers που είναι decision makers δηλαδή CEOs, Οwners, R&D managers, Εngineers, Logistics managers, Διευθυντές εργοστασίων και Υπεύθυνοι ποιοτικού ελέγχου θα πραγματοποιήσουν πάνω από 5.000 b2b meetings με τους εκθέτες.