FOOD EXPO Digital

FOOD EXPO Digital: Μια αξιόπιστη ψηφιακή έκθεση

Με στόχο να εξασφαλίσει τα μέγιστα εμπορικά οφέλη για εκθέτες και επισκέπτες, η FOOD EXPO γίνεται τώρα και ψηφιακή.

Η μεγάλη διεθνής έκθεση επιστρέφει και με ψηφιακή παρουσία, με την FOOD EXPO Digital, η οποία θα πραγματοποιηθεί μέσω μιας custom made ηλεκτρονικής πλατφόρμας.  Η ψηφιακή έκθεση θα λειτουργήσει παράλληλα με τη φυσική, στις 12-15 Ιουνίου 2021 και θα πραγματοποιηθεί σε κάθε περίπτωση ακόμη και αν τελικά οι συνθήκες δεν επιτρέψουν τη διεξαγωγή της φυσικής έκθεσης

Το κόστος για τη συμμετοχή στη ψηφιακή έκθεση ανέρχεται στα €500 και οι εκθέτες  έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν μόνο στη FOOD EXPO Digital, χωρίς να απαιτείται η συμμετοχή τους με περίπτερο και στη φυσική έκθεση.

Μια custom made διαδραστική πλατφόρμα

Η custom made διαδραστική πλατφόρμα, μέσω της οποίας θα πραγματοποιηθεί η ψηφιακή έκθεση, δίνει την ευκαιρία στους εκθέτες της FOOD EXPO 2021 να παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε χιλιάδες Έλληνες και διεθνείς food traders και να συνάψουν σημαντικές συμφωνίες μαζί τους, στην περίπτωση που λόγω των συνθηκών δεν μπορέσουν να επισκεφτούν τη φυσική έκθεση.

Παράλληλα, μέσα από τη digital πλατφόρμα οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν προϊόντα και υπηρεσίες από κορυφαία brands του κλάδου τροφίμων και ποτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ θα έχουν πρόσβαση στα προφίλ των ψηφιακών εκθετών και μετά το τέλος της FOOD EXPO 2021. Το ενδιαφέρον για online ραντεβού θα είναι αυξημένο, καθώς Έλληνες και ξένοι αγοραστές αναμένεται να πραγματοποιήσουν 15.000 video calls με τους εκθέτες.

Μεγάλη διαφημιστική προβολή της ψηφιακής έκθεσης

Προκειμένου να εξασφαλίσει τη μέγιστη δυνατή εμπορική αποτελεσματικότητα της FOOD EXPO Digital η διοργανώτρια εταιρεία θα τρέξει μια δυναμική καμπάνια στα Social Media στην Ελλάδα και σε στοχευμένες χώρες του εξωτερικού, με σκοπό να προσελκύσει περισσότερους αγοραστές στη ψηφιακή έκθεση.

Παράλληλα, θα αποστείλει προσωπικό κωδικό εισόδου στην ηλεκτρονική πλατφόρμα σε 16.000 επιλεγμένους αγοραστές από το εξωτερικό και 14.000 από την Ελλάδα, καθώς και 30.000 Newsletters σε διεθνείς αγοραστές που διαθέτει στη βάση της, προκειμένου να επισκεφθούν τη ψηφιακή έκθεση.

Μοιραστείτε το άρθρο: