FOOD EXPO 2022: Με φυσική παρουσία και 1.350 εκθέτες!

Η FOOD EXPO, η μεγαλύτερη έκθεση Τροφίμων και Ποτών στην Ν.Α. Ευρώπη και μία από τις σημαντικότερες του είδους της διεθνώς, επιστρέφει δυναμικά, 12-14 Μαρτίου 2022, στο Metropolitan Expo!

Με 1.350 Έλληνες και ξένους εκθέτες, 2.500 χιλιάδες διεθνείς αγοραστές και 700 στοχευμένους hosted buyers, η FOOD EXPO 2022 έρχεται να επιβεβαιώσει την ηγετική της θέση στην ευρύτερη περιοχή της Ν.Α. Ευρώπης και να αποτελέσει ένα κομβικό κέντρο εμπορικών συναντήσεων και συμφωνιών για τα Τρόφιμα και Ποτά στη χώρα μας. Μάλιστα, είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι περίπου 4 μήνες πριν από την έκθεση μέχρι στιγμής 500 μεγάλες και σημαντικές εταιρείες του κλάδου έχουν οριστικοποιήσει τη συμμετοχή τους στην FOOD EXPO 2022.

Δείτε εδώ την λίστα εκθετών μέχρι στιγμής>

Mία covidfree έκθεση

H διοργανώτρια εταιρεία θα επιτρέψει την είσοδο στην έκθεση μόνο στους κατόχους Green Pass, εφαρμόζοντας πιστά όλες τις οδηγίες και τους όρους του σχετικού υγειονομικού πρωτοκόλλου που αφορούν τη λειτουργία των εμπορικών εκθέσεων.

Δείτε αναλυτικά το πρωτόκολλο λειτουργίας. >

130 οινοποιητικές επιχειρήσεις θα συμμετάσχουν στη Oenotelia 2022!

Μεγαλύτερη από ποτέ, με συμμετοχές από μεγάλες οινοποιητικές μονάδες αλλά και μικρά κτήματα, η OENOTELIA θα αναπτυχθεί σε 3.200 τ.μ., προβάλλοντας 130 οινοποιεία από όλες τις γεωγραφικές περιοχές της Ελλάδας, καθώς επίσης και 40 επιχειρήσεις αμπελοοινικού εξοπλισμού. Ενταγμένη στο πλαίσιο της FOOD EXPO, η OENOTELIA προσφέρει πλήθος σημαντικών συνεργειών καθώς θα δώσει στους εκθέτες της την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους σε 140 σημαντικούς wine buyers του εξωτερικού, καθώς και σε χιλιάδες εκπροσώπους της ελληνικής αγοράς από το χονδρεμπόριο, τη μαζική εστίαση και την οργανωμένη λιανική.

700 Hosted Buyers, 2.500 Διεθνείς αγοραστές

Η διοργανώτρια εταιρεία, με μία σειρά προωθητικών ενεργειών, φιλοδοξεί να προσελκύσει 2.500 διεθνείς αγοραστές από υγειονομικά ασφαλείς χώρες. Οι 700 πιο σημαντικοί από αυτούς θα ενταχθούν στο Hosted buyers πρόγραμμα της έκθεσης και αναμένεται να πραγματοποιήσουν πάνω από 12.000 b2b meetings με τους εκθέτες.

Η ψηφιακή πλατφόρμα της έκθεσης

Παράλληλα με την φυσική έκθεση θα λειτουργήσει και η εξαιρετικά οργανωμένη ψηφιακή πλατφόρμα της FOOD EXPO σαν επιπρόσθετη υπηρεσία της φυσικής έκθεσης. Η ψηφιακή πλατφόρμα θα παραμείνει ενεργή για 10 επιπλέον μέρες μετά το τέλος της έκθεσης.

Μοιραστείτε το άρθρο: