FOOD EXPO Digital

14-18 Ιουνίου 2021 η FOOD EXPO Digital

Η μεγάλη διεθνής έκθεση FOOD EXPO επιστρέφει 14-18 Ιουνίου μόνο με ψηφιακή μορφή, και θα πραγματοποιηθεί μέσω μιας custom made ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

Όπως όλοι γνωρίζετε η εταιρία μας κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να καταστεί εφικτή η πραγματοποίηση της FOOD EXPO 2021, με φυσική παρουσία εκθετών και επισκεπτών, παρά τις αντίξοες συνθήκες που έχει δημιουργήσει όλους αυτούς τους μήνες η πανδημία του Covid-19.

Δυστυχώς, όμως, οι δυσμενείς συνθήκες που επικρατούν αυτήν την περίοδο, λόγω της μεγάλης έξαρσης της πανδημίας, καθιστούν αβέβαιο το χρονοδιάγραμμα ασφαλούς εξόδου και επανόδου στην κανονικότητα όλων μας και έτσι είναι πολύ πιθανόν να επηρεαστεί αρνητικά η διεξαγωγή της φυσικής έκθεσης που είχαμε προγραμματίσει για 12-15 Ιουνίου στο Metropolitan Expo.

Με βάση τα παραπάνω δεδομένα και έχοντας πάντοτε ως γνώμονα την προστασία της υγείας εκθετών και επισκεπτών, αποφασίσαμε να προβούμε έγκαιρα στην οριστική ματαίωση της φυσικής έκθεσης FOOD EXPO 2021. Η Digital FOOD EXPO όμως, θα πραγματοποιηθεί κανονικά από 14 έως 18 Ιουνίου αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή μέσω της custom made ηλεκτρονικής πλατφόρμας της FORUM AE προσφέροντας τη δυνατότητα σε εκθέτες και επισκέπτες για κερδοφόρες εμπορικές συναλλαγές στη νέα πραγματικότητα που έχει δημιουργηθεί.

Η FOOD EXPO Digital, θα φέρει σε διαδραστική και ουσιαστική επαφή τους εκθέτες της με περισσότερους από 30.000 σημαντικούς Έλληνες και ξένους αγοραστές οι οποίοι θα λάβουν κωδικό δωρεάν εισόδου στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της ψηφιακής έκθεσης και θα πραγματοποιήσουν για πέντε ημέρες b2b meetings με τους εκθέτες μέσω video call ή  online chat.

Μια custom made διαδραστική πλατφόρμα

Η custom made διαδραστική πλατφόρμα, μέσω της οποίας θα πραγματοποιηθεί η ψηφιακή έκθεση, δίνει την ευκαιρία στους εκθέτες της FOOD EXPO 2021 να παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε χιλιάδες Έλληνες και διεθνείς food traders και να συνάψουν σημαντικές συμφωνίες μαζί τους.

Παράλληλα, μέσα από τη digital πλατφόρμα οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν προϊόντα και υπηρεσίες από κορυφαία brands του κλάδου τροφίμων και ποτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ θα έχουν πρόσβαση στα προφίλ των ψηφιακών εκθετών και μετά το τέλος της FOOD EXPO 2021. Το ενδιαφέρον για online ραντεβού θα είναι αυξημένο, καθώς Έλληνες και ξένοι αγοραστές αναμένεται να πραγματοποιήσουν 15.000 video calls με τους εκθέτες.

Μοιραστείτε το άρθρο: